středa 16. prosince 2009

Excalibur Classic, Herní výběry, Nejlepší hry a ... Sklik

Je to zvláštní. Protože mi teď před Vánoci chodí více objednávek na Velkou sadu Herních výběrů (46 CD za 460 Kč), na Excalibur Classic a na Nejlepší hry (Spellcross, I Have No Mouth and I Must Scream, Mig Alley atp.), napadlo mne zkusit nabídku zainzerovat na Seznamu pomocí Skliku. Napsal jsem tento inzerát:

Velká sada Herních výběrů
46 CD, 2200 her. Akční cena 460 Kč.
Zasíláme na dobírku do 24 hodin.
www.excal.cz

Přiřadil jsem tato klíčová slova:
excalibur, karetní hry, staré hry, počítačové hry, české hry, nejlepší hry, logické hry, mario hry, mahjong hry, závodní hry, www.hry.cz, hry na pc, hry.cz, super hry, děti, pinball, snow wave, amiga, spellcross, pc hra, počítačové hry, arkanoid hry, plné hry, závodní hry, zábavné hry, logické hry, české hry, akční hry, hry pro děti, závodní hry, kulečník hra, hry pc, deskové hry, hry pro děti, dětské hry, sportovní hry, stolní hry, hry ke pc, prodej her, pc hry, hry a naopak vypnul vyhledávání slov download, online, on-line, stáhnout, stahuj, zdarma.

Zatím je 195 prokliků u "HRY" a 16 prokliků u "PC HRY" a jen jedna konverze (objednávka přes Sklik), konverzní poměr 0,51% a cena 289,20 Kč! To se mi zdá hodně špatná úspěšnost a nevím, jestli dělám někde chybu nebo jestli je u Skliku takto malé procento úspěšnosti standardní. Přitom objednávky stále chodí, ale od lidí, kteří si koupili Herní výběr u stánku. Ale sklik jen žere peníze a objednávka jen jedna.

Čím to může být?

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Konverzní poměr který udáváte je v prostředí PPC reklamy zcela normální.

-ml- řekl(a)...

Díky za info. Budu muset tedy vylepšit samotné www stránky s e-shopem, neboť při zachování tohoto konverzního poměru by byla PPC reklama ztrátová, snad to pomůže.