Studie obsahuje analýzu trhu, cílové skupiny atp. a také návrh TELEVIZNÍ a BILLBOARDOVÉ kampaně s celkovým rozpočtem 1 002 550 Kč bez DPH (po započtení inflace dnes cca 2 560 700 Kč bez DPH)! Ani ta studie nebyla zrovna moc levná, její pořízení mi tehdy stálo cca 14.000 Kč bez DPH (po započítání inflace dnes cca 36.000 Kč bez DPH).
Studie má 30 stran A4 a obsahuje:
- objectives (cíle kampaně)
- trh
- konkurence
- cílová skupina
- positioning
- kreativní strategie
- creative brief
- koncept "Excalibur to jsme my"
- 3 TV scénáře
- 3 billboardy
- media strategie
- cíle a úkoly médií
- jak těchto cílů dosáhnout
- media strategie
- rozvrh medií
- rozvrh rozpočtu
A nyní nastal čas tuto studii nabídnout zájemci o Excalibur relikvie! Černobílé Excalibury, které vycházely v nákladu 2.000 - 8.000 ks se dnes nabízí za několik tisíc Kč. Studie je jedinečný originál.
Zájemci o koupi této jedinečné studie pište své dotazy a finanční nabídku na mail martinludvik@volny.cz. Studie bude prodána zájemci s nejvyšší nabídkou. Výtěžek z prodeje bude použit na start nového projektu, který zde bude posléze představen (nebude mít přímou spojitost s počítačovými hrami).